The Villainess Is Adored by the Prince of the Neighbor Kingdom
A Love That Begins With the Ending
Tiararose is shocked when her engagement is broken, but then the prince of another kingdom proposes to her.
Aquasteed recalls his first encounter with Tiararose and the events leading up to their engagement.
After Akari uses the Holy Prayer, Tiararose worries that she'll lose yet another fiancé to her.