T1 E4: With her husband\u2019s fifth affair under his belt, this client has vowed she will divorce him for certain this time. Cheok Hee hears the client has brought a crane to catch him with the other woman and implores Jeong Woo to hurry over by the subway. Jeong Woo gasps for breath in the station as soon as he sees the subway lights and falters.