S1, E2: Hazing shakes up life at the dorm with challenges that are as absurd as they are revealing. Javi tries to stay calm, Andrés avoids the pressure, and Martina hides more than she lets on. Amid ridiculous prizes and unexpected tensions, the group starts to bond, though nothing goes as planned.