S1, E4: Without the video, Elena and Lauren retrieve Kira, who is still in shock after reliving the event that's left her mute since childhood. Lola and Tess fail to stop Carlos, one of the rapists, from killing the one who was about to confess. Now they have a dead body on their hands and no time to think because Tess's husband Mario arrives unexpectedly. To get rid of him, Tess convinces him to go with her, Lola, and Elena to watch Elena give the town holiday speech. Laura is left in charge of Kira, but the youngest of the group has recovered from shock and has other plans.