S1, E1: In this first episode, we see how the 16 Operación Triunfo 2023 contestants prepare for their first Spanish tour after leaving the Operación Triunfo Academy. A unique opportunity to connect with the OT 2023 idols in their most exciting stage and watch them embark on their incredible journey as rising stars! Intimate interviews, confessions, nerves and above all, a lot of emotion.