El gran juego de la oca
El gran juego de la oca is a TV game show produced in Madrid, Spain from 1993 through 1995 and again in 1998 as El nuevo juego de la oca. It was a weekly show airing in a block of several hours on the Spanish channel Antena 3, and later Telecinco. The show was created by television producer Jocelyn Hattab, and first premiered in Italy as Il Grande Gioco Dell'Oca.