Avengers Confidential: Black Widow & Punisher
When The Punisher takes out a black market weapons dealer with stolen S.H.I.E.L.D. tech, he inadvertently stumbles upon a much larger terror plot under investigation by Black Widow, agent of S.H.I.E.L.D. Detained by the clandestine law enforcement organization, Nick Fury offers the Punisher his freedom in exchange for one mission; To work with Black Widow and stop the terrorist group known as Leviathan.