Casual Sex?
Melissa (Victoria Jackson) and Stacy (Lea Thompson) decide that casual relationships have become too dangerous in the wake of AIDS, so they opt to visit a resort, where each finds a man who piques her interest. For Melissa, it's Jamie (Jerry Levine), a spa employee with whom she experiences passion for the first time. Meanwhile, Stacy is drawn to a down-and-out musician. Through it all, Vinny (Andrew "Dice" Clay), a single man from New Jersey, is there to offer friendship and consolation.