Jazzmix in New York
For nearly an hour and a half, this film shows a selection of the greatest contemporary Jazz Musicians through their music, and the city, which is their matrix: New York. It’s "LIVE" that they say it best! Heirs of both an art and a passion, they take risks by standing at the instrumental and emotional boundaries of their music.