Justice League: Gods and Monsters
From animation legend Bruce Timm, comes an all-new original movie. A seemingly familiar Metropolis skyline, though upon closer inspection this is not the same city. Journey to an alternate universe where the Justice League is now a trio of unchecked terror. Employing methods of intimidation and fear, Superman, Batman and Wonder Woman deal a brute force of justice. But, when a group of famed scientists experience untimely "accidents", a government task force follows the trail of clues to the Justice League or is there a more powerful player operating from the shadows. It's a high stakes game of intrigue, mystery and action that asks the question, how do you serve justice to those above the law?