Teen Titans Go! & DC Super Hero Girls: Mayhem in the Multiverse
What do you get when you combine the DC Super Hero Girls, the Legion of Doom and Teen Titans Go! with a dash of an ancient Kryptonian goddess? A recipe for pandemonium! With the help of an amulet from Krypton, Lex Luthor unites a group of Super-Villains to capture all of Earth’s Super Heroes, leaving only the DC Super Hero Girls to stop the Legion of Doom. The girls must cross dimensions to rescue their fellow heroes from the Phantom Zone, but a mix-up leads them to the wrong universe. Get sucked into the chaos as this who’s who of the DC Universe battles together to save the world in an epic multiverse event!