The Neighborhood
The Neighborhood. The Barrio. The Hood. Growing up here is no joke: you have people getting stabbed, you have people getting robbed. Gang life is all about surviving, belonging and hustling. But with all your friends dying around you, where do you go to find hope? The Neighborhood tells the story of four Chicano gangsters growing up on the streets of Southern California who found hope in a hopeless place.