Christian Audigier the Vif
This one-of-a-kind cinematic documentary takes us on one-man’s life journey: Christian Audigier... After being diagnosed with MDS, an aggressive type of blood cancer, Christian, is forced to accept what lies ahead of him. To find the strength to do so, he looks to his past, remembers what made him who he is today, what matters most to him and takes us on an introspective journey through his life.