Duane Hopwood
Duane is a down-on-his-luck divorced father who works the night shift as a pit boss at Caesars Palace in Atlantic City. Heartsick about the demise of his marriage to Linda, Duane does nothing much in his daily life but work and drink. When his visitation rights are threatened after he's caught driving while intoxicated with his daughter in the backseat, Duane confronts the realization that the time has come to get his life back on track before he loses everything.