Goldfrapp: Tales of Us
'Tales of Us' the film, is a thirty minute journey through five individual stories, each one based on a song from the new Goldfrapp album 'Tales of Us'. Stranger, Laurel, Jo, Drew and Annabel interconnect subtly, sharing themes of love, loss, madness, passion and identity.