Justice League x RWBY: Super Heroes and Huntsmen Part One
The Justice League faces off against a new horror -- adolescence! Superman, Batman, Wonder Woman, The Flash, Cyborg, Green Lantern, and Vixen are surprised to find that not only have they materialized on a strange world called Remnant, but they’ve also been transformed into teenagers! Meanwhile, the heroes of Remnant, Ruby, Weiss, Blake, and Yang, find their world has been mysteriously altered. Can the combined forces of the Justice League and Team RWBY return Remnant, and the Earth’s Super Heroes, to normal before a superpowered Grimm destroys everything they know?