Steve Brown: Yeah, I Talk Like This
Live from New York, Steve Brown brings his high-pitched, high-energy voice to his hilarious first comedy special, Yeah, I Talk Like This. Detroit born and Southern raised, Steve brings soulful humor and antics to create hilariously inventive characters that we can all relate to.