Birthday
S1 E2: Edith is about to celebrate her 70th birthday, and Phil and Roger are determined to outshine each other with their gifts. However, Edith is far from impressed with her son's present - tracking down the family's former cleaner. Meanwhile, Roger tries to disrupt his mother's new romance by bringing up Phil's past.