Nismet Episode 1
S1, E1: Nismet, a schoolgirl, lives with her mother Najoua and violent stepfather Denis. He forces Najoua into prostitution and tries to rape Nismet. She fends him off, but he forbids her to leave. To protect her mother, Nismet stays silent and runs away.