She and Her Perfect Husband Episode 2
S1, E2: Lawyer Qin Shi is focused on her career, but is rushed into marriage by her parents. The top law firm Cheng and Hui is recruiting lawyers specializing in family affairs, and one of the requirements is to be married. Qin Wen Yu, Qin Shi's second brother secretly changed Qin Shi's marital status to "married" without her knowledge, creating a fictional husband for her.