Sword and Fairy Episode 3
S1, E3: Li Xiao Yao, a young inn attendant who dreams of becoming a great hero, accidentally meets Zhao Ling Er, a descendant of the goddess Nuwa; together, they embark on a quest to find the Water Spiritual Bead, which can end the drought plaguing the land.