S1 E6: Hye Rim suspects that Ki Chul has also planted a wiretap at Yun Jin's apartment and sneaks inside there. While Hye Rim is searching if Yun Jin's apartment is bugged, she becomes suspicious of Yun Jin's identity. Meanwhile, Sun Woo gets close to finding out who Ki Chul is while looking for traces that Ki Chul left on the day Soo Yeon died.