If I can't Get Married and I'm Alone Forever
S1 E2: Yo started using dating-app but always ended up with meeting the wrong dates. Yo's friend recommended a temple that can bring more luck in the love life and she went together with Ren. Yo had a great time there, visiting wedding ceremony venues and trying on wedding dresses. However, she also learned about that Ren's junior colleague Maki Kono is trying to ask him out.