Timber Creek Lodge Not My First Hall Pass
S1, E6: Mark reveals incidents from his past; a group of wealthy Texans insert themselves into the staff members' personal lives; Colston has an unexpected connection with one of the guests; Cynthia launches an investigation related to her Tinder date.