Xixo: de la jucător amator la profesionist
S2, E2: Frica de plictiseală l-a adus pe Sebastian ‘Xixo’ Bentert în lumea gamingului. Hobby-ul lui s-a transformat curând într-o carieră, el devenind jucător de top.