Like an Actress
Anna and Antoine are the perfect tandem on stage and in life, but after many years of marriage and working together, they begin to lose interest in each other. When Antoine decides to leave her, Anna uses the magic of reincarnation to become young and attractive again. But gradually the game turns against her, and Anna realises that she must choose between her love for her husband and her own life.