Starring Michaela Strachan, Jonathan Scott
Elephant Diaries is back! Jonathan Scott and Michaela Strachan return to Kenya for the exclusive inside story as new dramas unfold around the Nairobi orphanage and at Tsavo. The big news is that Emily may be pregnant - and Aitong, her friend of 10 years, may already have given birth.