S4 E5: Nidge's preparations for the import operation are disturbed by an unwelcome encounter with a ghost from his past - and Nidge will do anything to prevent a terrible truth getting out. Isolated and increasingly paranoid, Nidge finds solace in his relationship with Janet and fails to notice that Moynihan and his undercover team are closing in on one of the conspirators...