Growing Up Hip Hop Atlanta 99 Problems and Sound is One
S1, E6: Reginae's birthday brawl spirals out of control; Toya pops off on Brandon; Bow Wow seeks advice from Snoop Dogg when slammed by a hip-hop DJ; Brandon's first big showcase leads to disaster.