A Life In a Day / Sun Bleached
S6 E6: Everyone is in awe of Larry the Lobster's daredevil ways, especially SpongeBob and Patrick. Everybody who's anybody is going to a big party in Bikini Bottom, but you have to be a certain shade of tan to get in.