Dragon Ball Super A Peacetime Reward Who Gets the 100 Million Zeni?!
S1, E1: It's been six months since Son Goku and Vegeta defeated the dangerous Majin Buu in a terrible clash. Thanks to Dragon Balls, the people on the Earth do not remember what happened. Peace has returned to Earth.