Crack Addicts A Tough Nut, The Case, Wise
S1, E1: Chiropractor Dr. Colón treats Liana, a cane-bound woman suffering from involuntary tremors. Sarah's obsession with corsets causes her migraines. Amy, a little person, can no longer walk on her own. Dr. Colón sees Brenda, an uncontrollable farter.