Abu Dhabi: The Thrill of Adventure
S1 E2: In true Wanderer fashion, Cam Mackintosh has no solid plans, only a desire to find the city's most exciting, once-in-a-lifetime experiences. He relies on his charm and personality to seek out the most adventurous activities in Abu Dhabi.