Blue Exorcist: Kyoto Saga Act of Treachery
S2, E4: Who is betraying the Myoda sect? Without high priest Tatsuma in attendance, the general meeting falls into chaos and ends without a conclusion. As Suguro resolves to find and question his father, he witnesses someone sneaking into the Kyoto field office...