S1, E1: Following the lives and loves of a group of twenty-somethings who live in and around London's most exclusive postcodes, moving in their elite social circuit. In the first episode, the group are brought together for a glamorous launch party hosted by 20-year old socialite and entrepreneur Amber Atherton. The event reunites childhood sweethearts Caggie and Spencer, who still have strong feelings for each other.