Ain't That a Kick in the Head
S14, E4: Amelia confronts a difficult situation, Meredith deals with the fallout from her conversation with Nathan, Maggie finds herself at an awkward family dinner, Jackson receives big news, and Richard and Bailey search for the stars of tomorrow.