Alaska's Panhandle
S1 E6: Chef Gordon Ramsay journeys to the rugged Alaskan Panhandle to learn survival skills and discover Alaskan cuisine. On his adventure, he learns how to cook seal with a native Tlingit elder, climbs a sheer rock face in a snowstorm and goes grouse hunting before putting his newfound knowledge to the test at a feast with legendary local chef Lionel Uddipa.