Gotham All Happy Families Are Alike
S1, E22: As Gotham City's gang war reaches boiling point, Fish Mooney goes head-to-head with Maroni and Penguin in an attempt to restake her claim on the city. Meanwhile, Barbara agrees to therapy with Leslie.