South Park An Elephant Makes Love to a Pig
S1, E5: The boys try to force Kyle's pet elephant to crossbreed with Cartman's pet pig for a class project on genetic engineering. Meanwhile, Stan tries to deal with his sister Shelley, who keeps beating him up.