April Showers
S7, E18: A violent rainstorm breaks out on Greene and Corday's wedding day and numerous catastrophes befall the groom as he struggles to get to the church on time. Meanwhile, the emergency room doctors are kept busy after a bus carrying female prisoners crashes.