Axes, Eels and Apple Peels
S1, E1: Aidy and Helena embark on a new Irish adventure, starting in Northern Ireland at the Giant's Causeway where they meet guest presenter Beth Brickenden. The trio begin their Irish food and drink adventure with a bang, taking in Inch Abbey, County Armagh and Derry.