Back in Business
S5, E4: Bree's new cookbook and entrepreneurial success has the women of Wisteria Lane feeling envious, and Lynette's longing for a taste of her bread-winning days as an ad-exec leads her to lend an unsolicited hand to Bree's marketing plan.