Bad Blood
S3 E10: It's a step back in time as a mysterious figure forces Robin and Gisborne to hear the story of their past. The truth about their parents is exposed and a huge revelation rocks them both to the core. As the strange figure shows his face Robin and Gisborne know their lives will never be the same again.