Badhai ho, Monica Maan gayi!
S1 E4: Chandni finds out the truth about Monica. Sujata suspects that something is wrong in Rajveer's life in Mumbai and sends Vikramjeet to keep an eye on him. Rajveer is fed up with Monica's behaviour and decides to take action.