S1, E5: As Rome's empire waned, Germanic and Iranian tribal groups besieged Spanish territories. Take the measure of these peoples, and the new agricultural technology, clothing, and other innovations they brought with them. Observe how they partitioned and ruled different areas of the peninsula, and how their culture and religion kept them separate from Spain's Roman population.