Beyond Repair
S1, E4: In anger, Addie and Deb drive off to fix the wing mirror, leaving Dylan and Marcus arguing over the kiss while Rodney tries to flag a lift. The group reunite in a village, but a frustrated Marcus can't help but remind Dylan of what Addie did to him.