Space Battleship Tiramisu BLUENESS / THE LAST VOLUME
S1, E3: Ligier Leroy, a new pilot on the Tiramisu, gains the attention of the men aboard the ship and forces Subaru to have to fight in her personal mech suit full of stuffed animals and lace.