Extreme Makeover Home Edition Boys Hope/Girls Hope
S8, E2: Sometimes surprises are more than welcome - they really cheer up the day. Ty Pennington and his design team agree and decide to travel to Baltimore to surprise the students at Boys Hope / Girls Hope in a truly unique way.