Broken Hearts
S4, E17: A heartbroken Cupid (recurring guest star Amy Gumenick) returns to wreak havoc on Star City with one goal – to destroy anyone in love. When the team learns that she's targeting couples on their wedding day, the recently broken up Oliver and Felicity decide to pose as bait with a fake wedding.