Case Of The Grievous Clerical Error!, Th
S2, E6: The Case Of The Grievous Clerical Error!: Jonathan and Ray's friendship is tested when the PI almost crosses a friendship-killing line. It's the day of George's surgery too. (S2, ep 6)